srijeda, 16. studenoga 2016.

MOJI HOBIJI

Slikovni rezultat za nogomet wiki
Ja imam više hobija. Neki od njih su: nogomet, vožnja biciklom, sviranje... Tim hobijima se bavim jer mislim da bez njih nebi mogao.  Nogometom i vožnjom bicikla se bavim zbog toga što je to jako zdravo. Od  hobija koje sam nabrojao najdraži mi je nogomet. Najdraži mi je zato što se njime najduže bavim. Nogometom se bavim jer je to dobro za zdravlje kao što sam već spomenuo i zato jer me nešto ispunjuje kad ga igram pogotovo kad pobjedimo u utakmici . Nogomet ne igram samo u svom klubu nego kad god stignem. U školi, kod kuće, kod prijatelja, zapravo svugdje. Također se volim voziti biciklom. Ponekad se vozim sam ali mi je puno draže sa prijateljima. Evo ovo je bilo ukratko  o mojim hobijima. Preporučam svima koji se ne bave nikakvim hobijem da se počnu baviti jer je to zdravo, stekneš nova iskustva, prijatelje i brojne druge stvari

1 komentar: